بازدید: 109 بازدید

راهنمای انتخاب رشته 1401 انسانی + دفترچه انتخاب رشته انسانی 1401

راهنمای انتخاب رشته 1401 انسانی + دفترچه انتخاب رشته انسانی 1401
راهنمای انتخاب رشته 1401 انسانی + دفترچه انتخاب رشته انسانی 1401

رشته های پرطرفدار گروه علوم انسانی کنکور 1401کدام اند؟


رشته های انتخاب رشته انسانی 1401 از رشته هایی هستند که همانگونه که از نامشان پیداست به صورت مستقیم با جوامع مدنی و علوم انسانی و جنبه های شخصیتی و فلسفی در ارتباط هستند و همین باعث اهمیت این رشته ها در سطح جامعه می باشد.


از پرطرفدارترین رشته های کنکور علوم انسانی 1401 می توان به رشته های دانشگاه فرهنگیان ،  روانشناسی، مدیریت، حقوق و حسابداری، اقتصاد و .. اشاره نمود که بیشترین متقاضی را در گروه انسانی به خود اختصاص می دهند.


زیر گروه رشته های انتخاب رشته انسانی 1401 با هم متفاوتند!!

نکته قابل توجه در مورد رشته های گروه انسانی این است که بر خلاف سایر گروه ها که معمولا رشته های پرطرفدار در یک یا دو زیرگروه خاص قرار دارند در این گروه رشته های پرطرفدار در زیر گروه های مختلف تقسیم شده اند و هرکدام در زیر گروه خاصی با ضرایب دروس خاص آن زیر گروه قرار دارند.

به عنوان مثال


به عنوان مثال رشته حقوق در زیر گروه 1 و رشته حسابداری در زیرگروه 3 قرار دارد. بنابراین باید هنگام انتخاب رشته به رتبه داوطلب در زیر گروه مربوط به کدرشته محل انتخابی توجه نمود و رتبه و تراز زیر گروه ملاک پذیرش خواهد بود.

زمان و سایت انتخاب رشته کنکور انسانی 1401


معموولا بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری 1401 انتخاب رشته کنکور نیز در سایت اتخاب رشته انسانی sanjesh.org آغاز و انتظار می رود تاریخ دقیق انتخاب رشته کنکور سراسری 98 از حدود 15 مرداد ماه شروع شود.

نحوه و شرایط انتخاب رشته سراسری انسانی 1401


پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری انسانی 1401از طریق سایت سازمان سنجش دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 1401 بر روی سایت قرار می گیرد و پس از مطالعه کامل دفترچه و در نظر گرفتن نکات گفته شده و گفت و گو با مشاوران برای ترتیب قرار دادن دادن اولویت ها و کد رشته محل ها در تاریخ اعلام شده از سوی سازمان سنجش که از طریق سایت وصال کنکور مشاور تخصصی اننتخاب رشته انسانی نیز اطلاع رسانی می شود به سایت سازمان سنجش مطالعه نمایید.


پس از ورود به سیستم انتخاب رشته کنکور 1401 سایت سنجش و صفحه شخصی خود اقدام به انتخاب حداکثر150کد رشته انسانی محل نمایید، شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی نیز مجاز شدن در زیرگروه ها بر اساس کارنامه منتشر شده کنکور 1401 می باشد.

مشاوره تلفنی انتخاب رشته 1401 انسانی
انتخاب رشته رایگان رشته انسانی در کنکور 1401

 

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 1401
دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی
دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی
دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی
دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر
دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان
دفترچه پیوست انتخاب رشته
اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور

دفترجه انتخاب رشته 1401 بعد از انتشار در سایت سازمان سنجش در این مکان قرار خواهد گرفت.


برای رزرو مشاوره انتخاب رشته تخصصی انسانی 1401 به اینستاگرام مراجع کنید :

مشاور اینستا برای انتخاب رشته 1401 

یکی از پر هیجان ترین روز های یک کنکوری روز های اعلام نتایج کنکور است. امیدوارم این هیجان برای شما همراه با شادی باشد اما معمولا این نگرانی و استرس وجود دارد که بتوانیم بهترین رشته را با رتبه ای که بدست آوردیم قبول بشیم و هر رتبه ای خوشحالی ، غم و استرس های خودشو داره. بهترین


اتفاق وجود یک مشاور تحصیلی با تجربه ، حرفه ای و متخصص که به دور از هیجانات ، شما را از اشتباهات دور کند و به سمت رشته هایی هدایت کند که بر اساس رتبه شما بهترین اتفاق باشد، چندین ساعت کار روانشناسی و آموزشی و خودشناسی که با شما انجام میشود در کنار یک مشاور با تجربه می تواند انتخاب رشته ای رو رقم بزند که کمترین افسوس و پشیمانی را در آینده داشته باشید.

مشاور تلفنی انتخاب رشته
مشاوره تلفنی انتخاب رشته با تضمین کیفیت

نرم افزار انتخاب رشته انسانی 1401 – انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۰ -دفترچه انتخاب رشته ۱۴۰۰ -انتخاب رشته دانشگاه آزاد