بازدید: 118 بازدید

جذب 50 هزار دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان در کنکور 1401 و 1402 لغو شد

🎥| جذب ۵۰ هزار دانشجومعلم از طریق کنکور 1401 در سال تحصیلی جدید لغو شد

آپدیت شده در تاریخ 15 تیر 1401

 

یوسف نوری، وزیر آموزش‌وپرورش در برنامه صف اول شبکه خبر بیان کرد:
جذب 50 هزار دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان در کنکور 1401 و 1402
جذب 50 هزار دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان در کنکور 1401 و 1402

 

آخرین خبر قطعی جذب 50 هزار دانشگاه فرهنگیان در 13 خرداد 1401 :

⭕️ خبر فوری جذب 50.000 نفری دانشگاه فرهنگیان

 

به کمک دانشگاه‌ پیام نور، جذب امسال را 50 هزار نفری میکنیم.

در ضمن حدود ۱۵ هزار نفر دانشجوی سال چهارم دانشگاه فرهنگیان داریم که چند واحد نظری داشتند که تابستان می گذرانند و سال آخر کاروزی خود را در مدارس خواهند گذراند که بهترین نیروها هستند و باید از آنها استفاده کنیم و ۲۵ هزار نفر نیز از فارغ التحصیلان دانشگاه ها وارد چرخه می شوند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر چند سال به جذب نیرو ادامه دهیم، کمبود نیرو جبران می شود، افزود: از سال ۱۴۰۵ جمعیت کم می شود و بعد سیر نزولی قطعی را خواهیم داشت به طوریکه خروجی ها از مدارس بیشتر از ورودی ها خواهد بود و به نقطه ای می رسیم که کمبود نیروی انسانی ما جبران شود.

لینک رسمی خبرگزاری ایسنا❌
isna.ir/news/1401031209079

 

 


🔹مهم ترین مشکل دانشگاه فرهنگیان این است که فضای کافی ندارد و نسبت استاد به شاگرد هم نسبت خوبی نیست. این نسبت را با جذب بیش از ۳۵۰۰ دکتر معلم حق‌التدریس ترمیم کرده‌ایم. در هرصورت باید اصلاحاتی انجام شود تا دانشگاه فرهنگیان در عرصه رقابت با سایر دانشگاه‌ها که شاخه اصلی آن هیئت علمی است، حضور موثر داشته باشد.

🔹با تصمیمی که در جلسه شورای سنجش گرفته شده قرار شد، سهمیه دانشجومعلمان ما دوبرابر شود. کنکور امسال ۲۵ هزار جذب داشتیم ولی تصمیم بر آن شد تا به ۵۰ هزار نفر برسد تا بخشی از نیاز ما را تامین کند.

🔹حدود ۸۵ درصد از معلمانی که جذب شده‌اند، اصلا در دانشگاه‌های تربیت معلم تحصیل نکرده‌اند. برای پرهیز از این موضوع ترمیم کسری نیرو را از خود دانشگاه فرهنگیان انجام می‌دهیم به این صورت که دانشجومعلم‌های ترم آخر که کارورزی دارند، کارورزی خود را در محل خدمت خود بگذرانند. تا به این صورت ۲۰ هزار معلم به چرخه اضافه شود.

🎥| جذب ۵۰ هزار دانشجومعلم در سال تحصیلی جدید

🔷با تصمیمی که در جلسه شورای سنجش گرفته شده قرار شد، سهمیه دانشجومعلمان ما دوبرابر شود. کنکور امسال ۲۵ هزار جذب داشتیم ولی تصمیم بر آن شد تا به ۵۰ هزار نفر برسد تا بخشی از نیاز ما را تامین کند.

🔸 ترمیم کسری نیرو را از خود دانشگاه فرهنگیان انجام می‌دهیم به این صورت که دانشجومعلم‌های ترم آخر که کارورزی دارند، کارورزی خود را در محل خدمت خود بگذرانند. تا به این صورت ۲۰ هزار معلم به چرخه اضافه شود.


✅ خبر فوری و خوشحال کننده برای کنکوری ها /افزایش ۱۰۰ درصدی پذیرش دانشگاه فرهنگیان

 

🔰 با اعلام وزیر آموزش و پرورش پذیرش دانشگاه فرهنگیان برای کنکور ۱۴۰۱ به عدد ۵۰ هزار نفر خواهد بود ، این در حالی است که دکتر حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان پیشتر ۲۵ هزار نفر را آخرین آمار پذیرش اعلام کرده بود

🔰 در خصوص کد ها و ردیف های استخدامی دانشگاه فرهنگیان بزودی اطلاع رسانی خواهد شد ، همراه بزرگترین کانال معلمان و دانشجو معلمان کشور باشید

خبر های خوبی در راه است.

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://www.instagram.com/vsal.konkor/” icon=”” target=”false”]وصال کنکور مشاور تخصصی دانشگاه فرهنگیان[/button]

 

20 اردیبهشت 1401 ساعت 20:00

خبر خیلی فوری برای کنکوری ها

✅جذب ۵۰ هزار دانشجومعلم در سال تحصیلی جدید (٢ برابر سال ١۴٠٠)

یوسف نوری، وزیر آموزش‌وپرورش در برنامه صف اول شبکه خبر :

🔹مهم ترین مشکل دانشگاه فرهنگیان این است که فضای کافی ندارد و نسبت استاد به شاگرد هم نسبت خوبی نیست. این نسبت را با جذب بیش از ۳۵۰۰ دکتر معلم حق‌التدریس ترمیم کرده‌ایم. در هرصورت باید اصلاحاتی انجام شود تا دانشگاه فرهنگیان در عرصه رقابت با سایر دانشگاه‌ها که شاخه اصلی آن هیئت علمی است، حضور موثر داشته باشد.

با تصمیمی که در جلسه شورای سنجش گرفته شده قرار شد، سهمیه دانشجومعلمان ما دوبرابر شود. کنکور امسال ۲۵ هزار جذب داشتیم ولی تصمیم بر آن شد تا به ۵۰ هزار نفر برسد تا بخشی از نیاز ما را تامین کند.

🔺حدود ۸۵ درصد از معلمانی که جذب شده‌اند، اصلا در دانشگاه‌های تربیت معلم تحصیل نکرده‌اند. برای پرهیز از این موضوع ترمیم کسری نیرو را از خود دانشگاه فرهنگیان انجام می‌دهیم به این صورت که دانشجومعلم‌های ترم آخر که کارورزی دارند، کارورزی خود را در محل خدمت خود بگذرانند. تا به این صورت ۲۰ هزار معلم به چرخه اضافه شود.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖

خبر های جدید از جذب بالای دانشگاه فرهنگیان را از سایت وصال کنکور مشاور تخصصی رشته انسانی در کنکور دنبال کنید